1 Mart 2017 Çarşamba

Bu bir merhaba yazısıdır

Merhaba ekranın diğer ucundaki anneler ,


Ben Funda anne  ,  11 aylık ve 3,5 yaşında iki oğlum var. Hayatın  kariyerden  , işten   daha güzel anlamları olduğunu bana onlar öğretti. Ufak tefek yazılar dışında gerçek anlamda yazmaya  onlarla başladım diyebilirim. Çünkü sanırım anne rıuhum içindekileri anlatıcak birini aradı , kimse olmadığında  bunu bir kağıda dökmek istedi. Sonra belki kendi gibi yürekleri bulsun diye de bunları yayınlamaya başladı.

Benim şu an ki hayatım 24 saatin yetmediği ,sürekli koşuşturmadan ibaret bir hayat. Sabah 6 da alarm çalıyor bizim evde  .Herkesten önce ben kalkıyorum  Bazen  alarmdan önce zaten uyanık oluyorum. Çünkü bebeklerin uyku anlayışı çok şakacı . Sonra mümkün olduğu kadar çabuk ve sessiz  çocukları hazırlayıp ikisinide huzursuz etmeden arabaya yerleştirip uyumaya devam etmelerini sağlamak  en büyük amacım oluyor. Çalıştığım yerin kreşine çocukları bırakana   kadar sadece anneyim.  Sonra ki geçtiğim kapıda cerrah oluyorum ve  hastalarımla ilgileniyorum. Annelik beni daha iyi bir cerrah yaptı.  Sanki hastaların gözünden  daha iyi bakar hale geldim, empati kurmayı  biraz daha öğrendim.  Biraz daha insanlığımı hatırladım. Boşvermeyi boşverdim. Herşey daha önemli oldu.  Eve gidince tükenmemiş olmam gerek , çünkü çalışmak  çocuklarınla evde  eğlenmene , iyi vakit geçirmene engel olmamalı. Yorgunluk diye birşey  olabileceğini düşünmeden  yaşamaya çalıştığım bir hayatım var.  Bazen gözlerim kapanır gibi oluyor , kahveye dayanıyorum. Bazen bir önceki günden çıkmamış makyajla gidiyorum işe  . Ama gülümsemediğim görülmemiştir diyebilirim.    Biliyorum  çok yoruluyorsunuz , ama o uyuyamadığınız gecelerde camdan kafanızı çıkarıp havayı bir koklayın , güneş doğuyor işte ilk ışıkları deyin  iyi  gelmedi mi? yavrunun  boynundan derin bir nefes çekin. İyileştiremediği şey yoktur evlat kokusunun.  Ev mi dağınık yetişemiyor musunuz ? Yardım  isteyin. Yardım istemekten  çekinmeyin .Biraz  olumlu bakın hayata  ,  elinizdekilerin farkına varın .  Siz mutlu  olduğunuzda  herkes daha mutlu olucak , daha az işiniz ters gidicek . Herşeyin  yolunda gideceğinin  garantisini veremem . Murphy kanunları diye birşey var.  Anahtarı evde unutabilirsiniz , tekerleğiniz patlayabilir  , çözülmeyecek derdiniz olmasın .Sağlığınız yerinde olsun. Diğer dertler çözülür.  Çok mu tükendiniz , en sevdiklerinize  sıkı  sıkı sarılın.

Ekranın diğer ucundaki anne ,  bende sana sarılıyorum şimdi  , ne güçlü ne güzel kadınsın sen . Öpüyorum yorulan, ülüzen  yerlerinden.  Çok değerlisin sen . Hadi işlerin rast gitsin . İyi günler .



1 yorum: