5 Mart 2017 Pazar

Mucizeye Kavuşmak


Merhaba anneler ve hala hamıs olan kız kardeslerim ben size ağlamalı-gülmeli doğum hıkayemi anlatacagim 🙂 Hamilelik zamanlarımı evimde gecirdim tabii 9 ay değil 7 ay kadarını. Hamisken pek aserme yaşamadım ve tüm işimi kendim yaptım. 3 ay kadar da kurumda görevimdeydim ama bulantılar yakamı bırakmadı. Eşimin desteği ile ücretsiz iznimi aldım daha rahat bi hamilelik geçirmek için . Yemektir temizliktir kendim yaptım normal doğumu rahat yapayım otuur otuur hantallasmayım barii dedim .ilk 7 ay hopp diye geçti ama artık zaman gecmek bilmiyor gibiydi. Ankara'ya annemlerin yanına Doğum için gitme kararı aldık. Hastanemi araştırdım bana en uygun olanını sectim. Seçim yaparken ; 😃👉🏻
Dr um aldığı eğitimi,verdiği seminer ve yazdığı makaleleri bu meslekde ki basarılarını,internet üzerinden aldığı yorumları okudum hastaneye gelirsek evime yakın olmasına bakmadım çünkü normal Doğum yapacaksam yolda da sancı cekerım dedim ( ama siz işi şansa bırakmayın ) yoğun bakım unıtesi odaların rahatlığı ve her ıhtımale karşı sezaryen olursam anestezi uzmanlarını ve ekibi inceledm herşey güzel sorunsuz ılerlıyordu . Eşimle Ankara'ya gecmeden önce gittik alısverisimizi yaptık. Doğacak oglum ıcın kıyafetler benım ıcın gerekli olan gecelik vs hastane oda süslerim herşeyi hazırladık. Bu hazırlıkları esınız ıle yapmanızı tavsıye ederım çünkü olayın ciddiyetini ve baba hissini yavaştan tatmaya başlıyor:)  Eşimle bindik uçağa 32 . Haftamda olduğu ıcın Doktorumdan kontrol sonrası ızın belgemi de aldım :)) sizde yolculuk yapacagınız zaman 28.haftadan sonra mutlaka doktorunuza danışın sevgılı kız kardeslerım:) Neysee cook uzattımm uçak yolculugumda hıc bır sıkıntı yaşamadım annemlere geldim eşim beni bıraktı ve evimize döndü mecbur görevi var :))  annemler anneannemler herşey miis gibi ilerliyordu:)  taaa kiii 38+2 sabahına kadar ben hep normal Doğum için kendımı hazırlamıstım plates topları,yürüyüşler ama kazın ayağı öyle degılmıs 😧 Tüm Hamisler bilir sureklı wc ye kalkarız bende sabah 5. Wc turuna sabah 7 sularında kalktım içimde bi huzur neyse wc ye gıttıgımde kullandığım pede bı baktım kı yesıl akıntılar . Hamılelık boyunca bı cok şey okuduğum ve meslegım gereği bebegımın ıcerde  yaptığı yaramazlıgı anladım :) kakasını yapmıstı . Önce buz gıbı oldum ve bı nara ıle tüm evi ayağa kaldırdım "Anneeaaaa kalk oglum kakasını yapmıssss!!!" Annem :"kim nereye yapmıs " kadın tabii uyku sersemi olayı 5 dk sonra ıdrak ettı hemen Doğum ıcın hazırladığımz bavulu aldık annem ben hazırlandık taksıyı cagırdık doktorumu aradım o da bebegın kaka yaptıgını onayladı. Bu arada aglamaklı ben eşimi aradım çünkü beklemıyorduk esım haft sonu gelmeyı planlıyordu . Takside ben fenalaştım hem korku hem endise. Çünkü kaka durumlarında bebek kaybedılebılıyor. Taksici de benı sakınlestırmeye çalıştı ." Abla benım taksıde 3 kışı doğurdu nefes al ver abla "  annem benden beter aglamaklı neyse hastaneye geldık hemen bi sandalye ile doktorumun odasına çıkarıldım doktorum once ultrason ıle bebege baktı sıkıntı yol dedi. Daha sonra alttan da bakalım açılman var mı demeye kalmadan benden ılık ılık ve yesıl su akmaya başladı tutmaya çalışıyorum ama yok tutulmuyor meğerse suyum gelmıs :))) doktorum senı acil sezaryene almamız lazım dedı 3cm de açılmam vardı . Evladımı riske atamazdım . O kadar normal Doğum hazırlığı pooof dıye ucuverdı. "Insan plan yapar,kader gülermiş " bu sözü dıbıne kadar yaşadım odama gectık hemsıreler doktorum benı sakınlestırdıler. Doktorum Doğum da hangı anestezı seklını ıstedıgımı sordu . Normal Doğum ıcın hazırlanıyorsak sezaryenı de arastırmayayım demedım :)) spınal sezaryen ıstedım. Amelıyathaneye ınecegm ıcın hazırlıklarımı yaptım anneme odamı süsle anne dedım ama ben ağlıyordum o ağlıyordu kayınvalıdemler anneannemler yola çıkmışlar onu da tam gırerken bagırdı yalnız hısstemeyım dıye :) ama en cok esımın yanımda olmasını ısterdım:( gırdık amelıyathaneye anestezi uzmanı oturmamı ve hareket etmemı soyledı arkadan anestezi işlemini yaptı ve yatırdılar ben yavaş yavaş hıssızlestim :) doktorum başlıyorum dedı ben hemsirelerle sohbet ederken "eveeettt,gelıyor vee burda "dedi doktorum ben o an göz yaslarımı tutamadım her zamankınden fazla akıyordu yanak yanağa degdırdıklerınde o sıcaklık paha bıcılemez. Hıc bir zengınlık o hıssı o tadı satın alamazdı. Çocuk doktoru kontrolleri yaptı .ıcerde yaptığı yaramazlıktan neyseki bi zarar görmedi bebegım :) hemşireler oğlumu hazırladı odaya götürdüler bebegım birazda tombis dogdugu ıcın her gelen doktor görmek ıstedı :) gelenlerden cok odada doktorlar varmış annem öyle söylemıstı:) beni de yukarı cıkaracaklarken anestezi etkisi ile tıtreme yaşadım odama çıkana kadar ve yatagıma yattığımda bile tıtrıyordum ama oğlumu kucagıma aldığımda ne tıtreme kaldı ne üşüme :) babamız da gelmişti tam bi şenlik havası yasadık tüm aile . 14 Nisan persembe 10:15 de evladımı kucağıma aldım tarifi imkansiz  bu mutluluğun .. o gün yaz yağmuru da yağdı sezaryen sonrası korıdorda yürürken camı actıgımda ıcıme cektıgım o  toprak kokusunuda hıc unutmam..  Rabbim isteyen Herkese nasip etsin . Tüm kadınlar tatsın bu mutluluğu...

Misafir yazarımız
Sevgili Kübra Altuntaş
@baloglusunannesiii

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder