1 Nisan 2017 Cumartesi

ANNEMİ GETİRİN BANA



 Dizilerde ve filmlerde hamile olduğundan habersiz esas kızın başı döner, midesi bulanır ya benimki de o hesap oldu. Midem sağ olsun daha hamile olduğumu öğrenmemden tam bir hafta öncesinde başladı bulanmaya. Ben kendimi grip falan sanınca da anneciğim imdadıma koştu; kadıncağız nereden bilecekti ki 9 ay boyunca bana yerleşeceğini

 İyileştiğimi düşünüp (kendimi hasta sanıyordum ya oysaki sadece hamileymişim!) fotoğrafçılık kursuyla çekime gidip akşamına hamile olduğumu öğrenince aileme de haber vermiş bulunduk. Gerçi ben utanıp söyleyemediğim için müjdeli haberi eşim vermiş oldu. Çocuk delisi bir aileye sahip olduğum için sevinçten çılgına döndüler desem yeri var. "Eh güzel bir hamilelik geçireceğim nasılsa tüh diyette yalan oldu. Olsun ben iki canlıyım artık istediğim kadar yiyebilirim. Hem doğum yapınca kilolar gidiyormuş, hele emzirirken bir deri bir kemik kalıyormuşsun. O zaman ben bebeğin şerefine kuzenime kahvaltıya gideyim bari." İlle bir cinslik yapacağım ya, benim hamileliğimde maalesef busöylediklerim hayal oldu.

 Hani anaların kıymeti anne olununca anlaşılıyordu? Bismillah ben daha hamile olduğumu yeni öğrendim. Bu nasıl bir bulantı, nasıl bir kusma isteği kuzenime gitmeyi bırak iki adımlık yolda oturananneme kendimi zor attım. Evladım sen daha 5 haftalıksın bu ne anneyi kemirme hırsı, az biraz büyüseydin. Elim kolum da kalkmayınca annem birkaç günlüğüne yardım için bende kalmaya geldi. Anneler iyi ki var yoksa halimiz perişan olurdu. Hamilelik korkularım da yavaş yavaş kendini göstermeye başlıyordu.

Konuk Yazarımız Sevgili 
Beyzosunannesi
Büşra Genç

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder