5 Nisan 2017 Çarşamba

BİR MİNİK KELEBEK

Rabbimin emaneti minik kızımla uzun bi zorlu hamilelik döneminden sonra tanıştık fakat biraz erken gelmek istediği için çok zorlu bi hastane hikayemiz oldu henüz 34 haftalık ve 2000 kg doğdu doğuştan bağırsak tıkalı olarak doğdu ve acilen pilor ameliyatına alındı ilk kucağıma aldığımda onu emzirdim ve birden kusmaya başladı çok korkmuştum böyle bir şeyi daha önce hiç duymamıştım acil ameliyata alındı rabbim kimseye yaşatmasin 15 gün yoğun bakımdan sonra evimize geldik ona nasıl zorluklarla bakti m...Ben şu anda 36 yasindayim ve anne ligin anne olmanın anlamını çok iyi anlıyorum bazen kızım geceleri uyandığında ısrarla onu uyutmak için zorlamiyorum sinirlenmiyorum gece beraber oyun oynuyoruz veya gündüzleri   bazen yemek yemek istemediği zaman ısrar etmiyorum o nasıl olsa istediği zaman çok güzel yiyor biliyorum ki hiç bir çocuk kendini açlığa mahkum etmez değil mi onu anlamak onunla ilgilenmek hayatımın yaşadığım şu sürecin en güzel en zevkli yanı.....o benim mucizem   rabbimin emaneti ...Ben sayfalarca yazabilirim size hiç sıkılmadan anne olmak dünyanın en güzel şeyi rabbim sizin evlatlarinizida sizlere bağışlasın ne kadar sukretsek azdır sevgiler...

Konuk Yazarımız Sevgili
Meltem Sevinç
@meltem.sehersu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder