17 Şubat 2017 Cuma

BETÜL BAĞÇECİ İLE YENİDOĞANA DAİR HERŞEY


BETÜL BAĞÇECİ İLE YENİDOĞANA DAİR HERŞEY

Kimdir Betül Bağçeci ?, Hayal dünyasında neler var ve neden Moms of Turkey?

1991 Yılı İstanbul doğumluyum. Bazılarımızın dokunmaya kıyamadığı ya da korktuğu bebekleri, saatlerce göğsünde uyutan, onlara ninniler söyleyen ve biran önce iyileşmelerine yardımcı olup annelerinin kollarına bırakmak isteyen yenidoğan yoğun bakım hemşiresiydim bir zamanlar.


Çalıştığım 6 yıl boyunca nelere şahit olmadım ki.Bu yola çıkmamın en büyük nedenlerinden biri,anne bebeğini aylarca karnında taşıyor,biliyor ki eli her zaman üzerinde ve bebeği hep güvende.Doğum gerçekleşip bebek bazı sıkıntılardan ötürü yoğun bakıma alındığında bazen aylarca dışarıda camdan izlemek,hiç bilmediği insanlara emanet etmek zorunda kalıyor yavrusunu.

Sonra büyük gün geliyor ve hiç beklemediği biranda bebeğini annenin kollarına bırakıveriyorsunuz.
Nasıl yıkanır?, Nasıl beslenir?, Üşütür müyüz?, Alıştığı bir şey var mı?, Beni tanır mı?, daha böyle onlarca soruya şahit oluyorsunuz.
Bir yerden başlamalıydım, hayatlarına dokunmak istediğim bir sürü bebek ve aile vardı.Evet belki anne değilim, bir çocuğum yok ama yüreklerine dokunabildiğim binlerce çocuğum var.

Biz bir hayal kurduk ve başladık,aslında bu yolda tek başımayım ama yanımda bana destek olan herkesle bir ekibim.
Bizler doğumdan itibaren anne ve bebeğin yanında olarak bebeğin dış dünyaya doğru bir şekilde adapte olmasını,anne-babaların ise bebekli bir hayata stressiz, özgüveni yüksek,mutlu bir şekilde devam etmesini sağlayıp sağlıklı ailelerin zeminini oluşturmayı amaçlıyoruz.

Neden Moms of Turkey?
İçinde bulunduğum bu harika organizasyondan ötürü nasıl heyecanlıyım sizlere anlatamam.Kadını her yönü ile ele alan,onun tartışılmaz bir değer olduğunu savunan,bilinçli anne tanımını en iyi yapmaya çalışan ve içinde harika bilgiler,profesyonel eğitimler sunan kısacası hayatın içinden fakat çok farklı bir oluşum. Özetlemek gerekirse BİLİNÇLİ ANNE MUTLU ÇOCUK.
Beni sizlere daha çok yakınlaştırabilsin diye,bilgilerimle sizlere az çok farklı bir bakış açısı getirebilme hayali ile  ben de buradayım.
Daha birlikte yapacağımız çok işimiz var hadi sizlerde aramıza katılın bilinçli anneler sağlıklı nesiller oluşturalım.

Sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder