16 Şubat 2017 Perşembe

MOMS OF TURKEY VE HAYALLER

Bir gün okulda veli görüşmelerinin programını yapıyordum; işin içinden çıkamadım bir sıraya koymak istedi. Çünkü velilerle konuşacak o kadar şey vardı ki...

Çocuklarımızın birer ayna olduğunu düşünürsek okuldaki davranışlarının her birinin evdeki iyi veya kötü hal ve tavırlardan kaynaklandığını ve bu davranışların çözümlenmesi ve düzelmesi için önce ev ortamının; anne-baba davranışlarının gözden geçirilmesi gerektiğinin farkındaydım.
 Liste uzadıkça uzuyordu .

İçimden dedim ki bunlar sırf benim okullarımdaki çocuklar; ben daha fazla anne-babaya ulaşmalıyım ve aynı problemleri yaşayan , çözüm arayan insanlara bir ışık olmalıyım - bu ütopik hayali sevgili @okuyananne Pınar Yeşiltay Sevim ile paylaştığımda bana hak verdi ve bir çok anneye yol gösterebileceğimiz konusunda önce kendini sonra beni yüreklendirdi.

Kimlere nasıl ulaşacaktık, ne anlatacaktık, bu işin uzmanları kimlerdi ve en önemlisi biz bu uzmanlara  bu hayalimizi anlattığımızda buna bizim gibi yürekten inanacaklar mıydı?

İlk başta ekibi kurduk Sevgili Öniz İşbilen bize inandığını bizimle beraber yol alacağını ve Halkla İlişkiler anlamında destek olacağını söyledi. Evet ekip büyüyordu....
Daha sonra üç elden çalışmaya başladık .Uzmanlar,Sponsorlar, Belediyeler...

Bir baktık ki ekip Annelerin bilinçlenmesine destek olup sağlıklı çocuklar yetiştirmeyi hedefleyen onlarca yol arkadaşıyla doldu. Belediyeler (Beylikdüzü ve Karşıyaka) projemize yol açtı her an bizim yanımızda olduğunu her türlü desteği vereceklerini söylediler.
Aynı zamanda Anne gruplarından Sevgili Beylikdüzünün Anneleri  Gözde Yavuz projemize her şekilde destek olacağı sözü de almıştık.
Hayallerimiz gerçek olmuştu.

Proje onaylanmış Lansman Tarihi bile alınmıştı.

9 Şubat'ta Beylikdüzü Yakuplu Sosyal Tesislerinde yaklaşık 250 anne katılımcı, bize inanan yol arkadaşlarımız, konuşmacılarımız sponsorlarımız ile birlikte basına hayalimizi anlattık.

Sende bizimle ol.
Momsofturkey' i takip et.
Tecrübelerini bloğumuzda paylaş
Eğitimlere katıl
VE
Bilinçli Anne Mutlu Çocuk Yetiştirme yolunda bir adım at.

Sercan Aksular İnal
16.02.2017

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder