17 Şubat 2017 Cuma

MOMS OF TURKEY KURUCU EKİP ÜYESİ OLARAK "BİLİNÇLİ ANNE MUTLU ÇOCUK" OKULUNU ANLATTIM





Uzun uzun kaleme alacağınız sözcükleri bazen size sunulan imkanlar dahilinde konuşarak anlatma fırsatınız olur. Ben bu fırsatı dün Alev Şenol ile Ev Kadını İş Kadını Programı ve Uçan Kuş Tv stüdyolarında yakaladım.



Ekibimi, Moms Of Turkey Farkındalık sosyal projemizin doğuşunu uzun uzun anlatma fırsatı buldum.



Ekibimde olmak, gücümüze güç katmak "TÜRKİYE ANNELER PLATFORMU" nda yazar olmak, etkinliklerimizi şehrinize taşımak için instagram @okuyananne ve @momsofturkey ekibim ile iletişime geçebilir, pinaryesiltay@gmail.com dan bana ulaşabilirsin.



Bizler ulaşılmaz değiliz. Hepimiz biriz!

Birlikte büyüyecek ve güçleneceğiz.



Pınar Yeşiltay SEVİM


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder