17 Şubat 2017 Cuma

Süt Anne Açelya

Merhaba.  Ben Açelya Görgü.  Evli,  iki çocuk annesiyim. Ayrıca iki tane süt çocuğum var. Süt çocuklarımın olması uzun anlatması en keyifli  hikayem. Namımda buradan geliyor zaten. Belki beni  “Süt Anne” olarak daha iyi bile tanıyor olabilirsiniz. Anne olacak yaşa geldiğime göre yaşımı söylememe gerek  yok.
Uzun zamandır İzmir’de yaşıyorum.  Şehre aşık olarak geldim, aşktan dönemedim. Hala İzmir - Kuzey Ege bunalımı yaşamaya devam ediyorum. Çiğdeme yanlışlıkla çekirdek dediğim çok oluyor, onca senedir boyoz hala yağlı geliyor.  Alışacağım, eminim.

Çocuklarımın doğmasıyla iş hayatım sekteye uğradı. Kızıma hamile kalmamla işten ayrıldım. Eşimin tabiriyle “Eve tayinim çıktı.”. Şuan ki koşullarda baktığınızda şanslı kadınlardanım. Kendi çocuklarımı kendim büyütüp, içimde hiç ukte kalmadan birlikte vakit geçiriyoruz.  Keşkesiz yaşıyorum anneliği.

Kendimi anlattım yaptıklarıma sıra gelirse;

Süt Anne blogunun kurucusuyum. Çevrem ve sosyal medya üzerinden  anne sütü olmayan annelerle anne sütünü bağışlamak isteyen anneleri tanıştırıyorum.  Emzirme ya da annelik  ile ilgili sıkıntısı olan annelere kendi yaşadıklarımı anlatarak bu yaşadıkları sıkıntıları ilk yaşayan onların olmadığını anlatıyorum.  Kendi yaşadıklarım ve çocuklarımdan yola çıkarak  yazılar paylaşıyorum.  Blogumda çocukluk arkadaşlarımda çocuklarıyla ilgili yazılar yazıyorlar. Şimdi büyüyüp birer anne olduk, birbirimize anlattığımız hikayeler değişti ama yazı yazma alışkanlığımız değişmedi.

Şimdi ise MomOfTurkey’le birlikte seminerlere başlayacağım. Çocuklarımın izin verdiği müddetçe her yere gidip kendimi,  emzirme ve süt anne olma hikayelerimi anlatıp kadınlara daha çok emzirmeleri ve anne sütünün anlatacağım.  Zaten bu iki konuyu anlattığımda atalarımızın yaptığı Süt Anneliğin tekrar canlanacağına eminim.

Tabi bir çok hayalim var. Kendimi bildim bileli hep bir isteğim vardı. Bir kitabın arka yüzünde resmim, yanında kısa bir özgeçmiş, altında kitaptan bazı cümlelerin altıntılarının yazdığı. Pınar “Okuyan Anne”yle birlikte bu adımıma daha fazla yaklaştım. Anlatmak istediğim o kadar çok hikaye, yazmak istediğim o kadar çok masal var ki. Bazı şeylerin giriş, gelişme, sonuçtan oluşması lazım. Ben daha girişteyim.

Evet hadi başlıyoruz…

Sevgilerle
Süt Anne
Açelya Görgü

    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder