25 Şubat 2017 Cumartesi

KADINCA DAYANIŞMA ZAMANI

Bir değer düşünün , adı kadın ve ona bağlı olarak ta yine bir değer düşünün , adı anne!  
Kolay mı peki kadın olmak , anne olmak ?  Bazen kendimiz , bazen de dış çevre zorlaştırabiliyoruz bu değeri . Destek ise destek , köstek ise sonuna kadar köstek olmuyor muyuz ? Kolay olan bir şey var mı ki şu dünyada ? Zor ile mücadele edip , kolaylaştırmaya çalışmak değil midir önemli olan ? Varsa yapabileceğimiz , varsa sunabileceğimiz bir şey o zaman bir adım öne çıkalım . Bir amaç varsa yaşantımızda , bu değerin peşinden gidelim . Gidelim ki her şeyin zihnimizde büyüttüğümüz gibi olmadığını görelim . Her adımdaki nefesimizi ve enerjimizi gözlemleyelim . Bakın nasılda oksijen dolacak ,  önce bedenimize sonra da zihnimize . Tüm bedenimizi gezen o oksijen diyecek ki bize ; bu adımlar yetersiz , biraz daha -biraz daha- . İşte o zaman amaca doğru yol almış olacağız . Amaç ne olursa olsun , araç adım atmak ve oksijen almak olsun . Bu kadar oksijenin önemini anlatmış iken , yok niyetim soluduğumuz karbondioksiti hatırlatmaya . Zihnimizi ve adımlarımızı güçlendirelim . 

      Altın soruya geldik . Nasıl mı ? 

   Bilinç ile diyenlerdenim . Bilinçli olmak ya da olabilmeye çalışmak ! Bilinç kazanmak, üstün bir yeteneğe sahip olmayı gerektirmiyor . Biraz takip , biraz dinlemek ve okumak yeterli . Benim naçizane  fikrim bu . Kendimizce , olabildiğimiz kadar bilinçli . Tabi bilincin de bilinçli tarafını kullanmak gerekir. Bir paylaşım ve paylaşımın sonucunda bünyeye işleyen bir enerji ...

         Ne güzel anlattın iyi de bu nasıl olacak diye de sorabilirsiniz . Bu da belli aslında . Paylaşım denilen şey nedir ? Birlik , beraberliğin ortaya çıkardığı bir birikim değil midir ? Herkesin kendince deneyimleri , bilgileri , yaşanmışlıkları yok mudur hayatta ? Soruya karşılık hep soru sordum sanırım . Lakin bazen soruların içerisinde cevapları da gizlidir . Ben kendime bazen oturur sorarım ve sorarken de cevabını bulurum . Zihin öylece çıkartıverir ortaya . İç sesinizi , kalbinizin sesini dinleyin . kadınlarımız . 

Şimdi gelelim paylaşım ve bilinç ikilisine . Herkes yaşanmışlıklarını ortaya koyar ise burada bir paylaşım oluşur ve bu paylaşım hepimizde bir bilinç oluşturur . Herkes yaşanmışlıkları ile değerlidir ve etikettir . Bu yaşanmışlıkların paylaşıldığı bir ortam görmek te sizin elinizde . Bazen bazı şeyler sizi çeker ya , hani zamansızlığınızda zaman ayırmak istersiniz ...... Arkadan bir dokunuş beklersiniz ayağa kalkış için . Evet o an beklenilen andır . İşte öyle bir şey yaşadım ben . Evet işte bu bir uyanış , iç ses , bir adım , adına her ne derseniz -siz- deyin . Ben buna  ' geçekten uyanış '  demek istiyorum . İçimdeki kocaman KADIN'ın uyanma vakti gelmişti ve uyandırıldı . Dışarıdan destek ile doğruldu . Bu destek birikimlerin bana yansıdığı bir destekti .               Bilginin , birikimin olduğu yer beni çeker .  Neden mi ?  Ben -biz- olan yerleri seviyorum .  -Ben- gibi bencilce bir ortamı sevmiyorum . Yani ; birikimlerin olduğu yerlerde ben olmaz , biz olur . Yakın zamanda paylaştığım bir fotoğrafın altına da yazmıştım biz kelimesini . Bu sadece bir kelime değil ; duygu , varoluş amacımız bence . 
      
         Herkesin deneyimlerini , yaşanmışlıklarını paylaştığı bir platform düşünün . Burası bizlerden öte bir yer değildir . Ekip işidir bunlar . Ne kadar şanslıyım ki ben böyle bir ekip ile karşılaştım . Ekip işi biz işidir . Biz bilinci böyle oluşur diye düşünen bir kadınım . Yine ne kadar şanslıyız ki hazıra önümüze serilmiş bir kadın - anne - platformu bizlere sunulmuş . Bu platformda öğrendiklerimizi deneyimleyip bizler de etrafımızla paylaşıyoruz . İşte biz kadınız ve de anneyiz . 
          Şimdi aydınlanma vakti !  Sunulmuş böylesi güzel bir emeği sahiplenme vakti . Zorlukları geride bırakıp kadınlar - anneler olma vakti . Ben bizi seviyorum . Çünkü bizin içerisinde çok şeyler barındırabiliyoruz . Karşıma çıkan MOMS OF TURKEY ekibine de teşekkürlerimi kalben sunuyorum ki ; kadın ve anneliğin örtüştüğü , bizlik için böylesi adımlar attıkları ve bizlere ön ayak oldukları için . 

 Genişlemiş ve daha da genişleyecek bir aile için el ele kadınlar , el ele anneler diyorum ve biz çok güzel bir ekibin parçasıyız . 

            Sevgiyle bütünlük içerisinde kalın . 
                                                                                 

Sadece kadın ve sadece anne
ENERJİK ANNE..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder