28 Şubat 2017 Salı

HAYAT’A SÜT DOLUSU SEVGİLER


    Hayat sizin hayallerinizle mümkün olanlar arasında yaşadıklarınız sanırım hayallerinize biraz bulastıysa ne güzel ben hayatım boyunca yardım etme isteği ile yasamış hayal etmiş ve mutlu etmeyi yardım  etmeyi seven elimdekilerle gözlerdeki o mutluluğu görmeye aşık bir bireyim.

    Hastanede zorlu bir doğum sürecinden sonra bilmediğim bilgi sahibi olmadığım bir hayata merhaba demiştim prematüre bir bebek(1.270gr)ve küvez benim için zor bir görüntüydü evime 1.5 saat uzaklıktaki bir hastaneye 5 dakika  kızımı görmek sadece görmek dokunmak yasaktı sadece kuvöz camını sevebildiğiniz soğuk bir ortam başkasının bebeğine bakmak da yasak….

Ne kadar yasakta olsa bir annesiniz artık tüm çocukların annesi her hangi bir  bebeğin çocuğun ağlaması sizi ilgilendirir kalbinizi sızlatırdı..Benimki de sızlıyordu  oradaki bebekler kuvözde ağladıkça ışıklar yanıyordu ve uyarı sesleri vardı. Hemşireye lütfen çok ağlıyor yanına gider misiniz diyordum  sanki annesi yok ya aç ağlıyorya yetişmem gerekiyordu..

Kuvözün en çok konuşulan bebeği HAYAT  bebek annesi aslında Toprak ismini koymuştu 5 aylık doğunca ismi HAYAT olmuştu 600 gr gelmişti dünyaya  ….
Kocaman gözleri vardı üstelik acık kalp ameliyatı olmuştu hayata tutunmaya çalışan koca bir yürekti o….,,
Kızıma gelip giderken  ister istemez gözüm takılıyordu üstelik lohusa dönemindeydim çevremde bir çok insan dikkat et çok nazik bir dönem halk arasında kafa kalp acık J  öbür tarafla flörtleşilen bir dönemdi dikkat  J
Benim mi? flörtü geçmiş obur tarafla ciddi flörtlerim olabilirdi doğumdan dört gün sonra korsesini giyip çalışmaya giden bir kadından ne beklenirki?…..

Kızımı görmeye gittiğim bir gün gözüm her zaman ki gibi Hayat’a takıldı kafasını bana dikti kocaman kendinden büyük gözlerle “” YARDIM ET “”dedi evet delirmiş dediniz duydum yok delirmedim duydum belki lohusa döneminde belki de kafa ustu belki de gerçekten yardım çığlıydı….

Beynimden vuruldum ağlamaya başladım durduramadım neydi o niye benden istedi bu yardımı topladım kendimi ne yapmalıyım buldum o zaman doktoruna gidip her şeye rağmen konumsalıydım belki nazikçe mümkün değil diyecekti belki de beraber yardıma koşacaktık..

Doktorun odasına gittim ağlamaktan konuşamıyorum başlıyorum ağlıyorum sonunda dedim ki benden yardım istiyor benim aklıma gelen tek şey şuanda süt anneliği yapmak  ….
Doktor kadındı ve gözleri doldu ve inanamıyorum 5 dakika önce hemşirelere anne sütü bulmamız gerekiyor mamalar Hayat’ın bağırsaklarını tıkamıştı bence bur mucize dedi Hayat’la aşkımız başladı….

Annesiyle konuştuk izin verirseniz yardım edeceğim dedim; ağladı teşekkür etti artık her gelişim hastaneye özgürce Hayat’a ve kızma baktığım bir poşet süt kızıma bor poşet süt Hayat’a…
İki prensese süt yetsin diye günde dört litre su içmeye başladım tuvaletle evlenmiştim ama olsun değerdi iki küçük beden iki büyük kalp vardı yük ağırdı..

Hastahaneden cıktık Hayat’ı unuttu mu? hayır asla hastane çıkışından 4.5 ay boyuna boyunca babası süt poşetlerini gelip aldı..Hayat büyüdü büyüdü çiçekler açtı benimde hayatımda ne anlamlıydı her şey bir gün babası beni ardı Sevgi(abla)Hayat hastaneden çıkıyor bu senin hakkın  çıkışını yaparımsın? tabiki dedim ve yanımda hastane çıkış hediyesi 20 poşet süt  J)J

Babası hep resimlerini yolladı 9 kg falan cıktı ya harika…

Yatılan yastıklar vicdanların hafifliği ile kuştüyü oldu…Hayat’ a bana verdiği iyi insan olma sansı için teşekkürler…
 Paylaşın  bu sevginiz saygınız yemeğiniz paranız belki de benim gibi sütünüz paylaşarak büyüyeceğiz ….

Sevgılerımle


Sevgi Çınar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder